wtorek, 8 listopada 2011

Parodia Lady Gaga Bad Romance




Lady Gaga i Lord GaGa x2
To jest przyszłość i wszystko jest dziwne
Obczaj tego faceta, on ma metalową brodę
Potrafię sprawić, że mocno zaboli Cię głowa
Sprawię, że będzieszkrzyczał.
Czy to rzeczywistość, czy to gorączkowy sen?
Lubię szarpać i drgać. To jest to, jak tańczę.
Tutaj jest zimno, moze powinnam włożyć spodnie
NIE
Laska, świr, siostra, ostra praca tych dziwkowatych gierek
To były niektóre słowa, które tylko gej może zrozumieć.
Bla bla bla hoo hoo he
Wszyscy spójrzcie na mnie
Różne rzeczy x2
Powiedz mi, czy masz mnie dość?
Jeżeli ja kocham ciebie i tyko kochasz mnie to my się kochamy to wtedy jak mogę zrobić coś źle
Ten refren nie ma nic do reszty tej piosenki.
Całkowicie niezrozumiałe.
Jestem Lady GaGa, a ja jestem Lord GaGa
Czasami lubimy śpiewać kiedy jesteśmy nadzy.
Myślisz, że jesteś dziwna dziewczyno, ale ja jestem dziwniejszy
Daj mi powiedzieć o dziwnych rzeczach, które lubię robić.
Wczoraj poszedłem do kościoła i zrobiłem to z zakonnicą.
Potem wszedłem na dach i patrzyłem na słonce.
To jest nieźle dziwne, ale muszę Cię pokonać
Lubię nosić stroje kąpielowe zrobione z surowego mięsa
Wkładam frak zanim pójdę spać
Wysyłam kartki urodzinowe do osób, które nie żyją
Lubię jeść poduszki, stąd mam ten głos
Czasami lubię się ciąć, ale tak dyktuje moda
Jeśli ja kocham Ciebie, a Ty kochasz mnie co może nam pójść źle?
Będziemy robić te gówno dopóki będziemy razem
Powinienem to przedobrzyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz