wtorek, 8 listopada 2011

Parodia KESHA TIK TOK Glitter Puke



KESHA
Budzę się rano i jestem bardziej zielona niż Shrek
Przez spanie w wannie naprawdę może rozboleć cię kark
Zanim wyjdę wymiotuję tequillą i confetti
Spędzam każdy ranek z głową w kiblu
Mam wymiociny we włosach
Ale zbyt źle się czuję by się tym przejmować
Teraz przewracam się na schodach
Ledwo wstaję z podłogi
Jestem już przy drzwiach
Ale moja rodzina na mnie czeka
O szlag, tylko nie to
To jakaś interwencja
Jest fajnie, nic mi nie jest
Mogę przestać kiedy chcę


OJCIEC
To kłamstwo
Nie będziesz próbować
Przez ciebie matka płacze, patrz!


MATKA
O o o o O o o o


KESHA
Idę stąd
Tu jest dziwnie
Właśnie wypiłam trochę piwa


MATKA
Nie idź
Kochamy cię
Wynajęliśmy Dr. Drew


DR. DREW
To się musi skończyć


KESHA
Chyba muszę znowu zwymiotować
O o o o O o o o


KESHA
Więc chyba zostanę, ale w głowie mi dalej wiruje
Wtedy wszyscy usiedli i zaczęli rozmawiać o swoich uczuciach

BAT [CZYTA]
Smuci mnie to, że ona myje zęby Jackiem
Pożyczyłaś mój złoty rower i nigdy nie oddałaś


OJCIEC
Przestań pokazywać swój tyłek
Przez ciebie młode dziewczyny zachowują się jak zdziry


DR. DREW
To zachowanie to jakiś ślepy zaułek
P. Diddy nie jest twoim przyjacielem
Skończysz jak Lindsay Lohan
L-L-L-L-Lohan


KESHA
Walę to
Czuję się uwięziona


DR. DREW
My tylko chcemy dawną Keshę


KESHA
Pieprzyć cię
Dr. Drew
I twoją głupią ekipę od kamery


MATKA
Hej ty
Przestań krzyczeć
My tylko chcemy ci pomóc

O o o o O o o o


KESHA
Okej
Powiem wam
To tylko wideo
Ja nie piję
Ani nie sikam do zlewu
Chciałam tylko żeby moi fani tak myśleli
A tak naprawdę to był tylko kontrakt


RODZINA
O o o o O o o o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz