wtorek, 8 listopada 2011

Parodia Lady Gaga Poker Face



Oni zawsze pytają mnie,
Lady Gaga zJakiej jestes Twój Rasy?
I tylko powiedz im, że jestem z miejsca daleko
Cristina Agulera wygląda
mogła być moja siostrą
Ale kiedy ona prowadzenie jej nowy
bentley będę latania mój statek kosmiczny

Ooooooh oooh oh oh oh oh
brak sygnału wykorzystać mój palec
zadzwonić do domu
Ooooooh oooh oh oh oh oh
Mój palec jest dobre dla phon'in
Bo nie dostać opłata za Roamin

{Refren}
Nie można zaprzeczyć, nie mogę zaprzeczyć, że
Jestem naprawdę z kosmosu
Nie można zaprzeczyć, nie mogę zaprzeczyć, że
Jestem naprawdę z kosmosu
Ouououououter przestrzeń ouououououter miejsce {miejsce}
ouououououter przestrzeń
ouououououter miejsce {miejsce}

I pimp my latający spodek się
z kamienia wierszyk bling
Używam do tej pory Java że serce
mieliśmy romans
i mój mistrz stworzył
kręgi zbożowe Fom niebo
jedyna moja niepewność jest mój dodatkowy oko

{Refren}

Nie powiesz mi, że jestem ckook ckook
bo przyjdę i cię uprowadzić
i posadzić trackter w nosie
używać sondy znasz gdy idzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz